یارفایل

یارفایل

یارفایل
یارفایل

یارفایل

یارفایل

دانلود نمونه طرح توجیه فنی، مالی و اقتصادی

نمونه طرح توجیه فنی، مالی و اقتصادی

نمونه طرح توجیه فنی ، مالی و اقتصادی

دانلود نمونه طرح توجیه فنی، مالی و اقتصادی

نمونه طرح توجیه فنی مالی و اقتصادی
دسته بندی عمران و معماری
فرمت فایل docx
حجم فایل 18 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10

نمونه طرح توجیه فنی ، مالی و اقتصادی

دانلود نمونه طرح توجیه فنی، مالی و اقتصادی

دانلود پک کامل آزمون کارشناس رسمی دادگستری رشته ساختمان


پک کامل آزمون کارشناس رسمی دادگستری رشته ساختمان

فقط سوالات 5 سال اخیر را مطالعه کنید و با استفاده از پک ها نکات کلیدی و پر سوال را پاسخ دهید

دانلود پک کامل آزمون کارشناس رسمی دادگستری رشته ساختمان

کارشناس رسمی دادگستری رشته ساختمان
پک جزوه
منابع
کارشناس رسمی قوه قضاییه
کارشناس رسمی کانون
دسته بندی عمران
فرمت فایل pdf
حجم فایل 35199 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1000

پک کامل آزمون کارشناس رسمی دادگستری رشته ساختمان

دانلود پک کامل آزمون کارشناس رسمی دادگستری رشته ساختمان

نمونه مصاحبه بالینی وسواس (دو نمونه گزارش کار)


دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 1582 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 26

نمونه مصاحبه بالینی وسواس فکری عملی

 

تعداد صفحات:   26 (دو نمونه مصاحبه)

نوع فایل:   WORD

+ فایل هدیه: نمونه مصاحبه اختلال شخصیت وسواسی (10 صفحه)

 

فهرست مطالب نمونه اول:

مصاحبه

معاینه وضعیت روانی (ظاهر، خلق، حافظه، توجه و تمرکز و ....)

ویژگی های تشخیص اختلال وسواسی جبری

تشخیص بالینی

فهرست مطالب نمونه دوم:

شرح حال (اطلاعات، شکایت عمده، مشکلات موجود و ....)

معاینه وضعیت روانی

تشخیص

مصاحبه

 

 

بخشی از متن نمونه اول:

معاینه وضعیت روانی:

ظاهر: مراجع ظاهری بسیار مرتب و منظمی داشت و شیک پوش بود و موهای شانه شده و با کت و شلوار مد روز و سن ظاهری اش با سن واقعی اش منطبق بود. و تماس چشمی داشت و گاهی به فکر فرو می رفت و تماس چشمی ضورت نمی گرفت .

خلق: بر اساس محتوای صحبت و شواهد رفتاری، خلق توام با اضطراب، غمگینی، ترس و احساس گناه متناسب با محتوای افکارش  از لحاظ شدت متوسط و پایدار بود.

حافظه: با توجه به ارزیابی های روتین مراجعه از نظر حافظه فوری، کوتاه مدت و بلند مدت مشکلی نداشت  .......................

مصاحبه:

*سلام

***سلام خوش آمدید. بفرمایید

*ممنونم

***خودتونو معرفی می کنید؟

*بله من کامران. ش هستم

***منم .................. هستم روانشناس بالینی

***شغلتون چیه آقای ش؟

* کارمند بیمارستان هستم

***تو کدوم قسمت؟

*قسمت خدمات

***کارا خوب پیش میره از کارتون راضی هستید؟

*بله بد نیست

***علت مراجعه تون چیه؟

*راستش بخاطر افکار وسواسی درمورد امور دینی و مذهبی  که دارم و  باعث میشن من به اعمال وسواسی مثلا قرآن زیاد ، نماز طولانی و مستحبی بخونم و  ذکرهای خاص بگم مراجعه کردم

***در مورد این افکار بیشتر توضیح می دید؟

*توضیح دادنش یکم سخته ................

 

 

بخشی از متن نمونه دوم:

شرح حال:

تاریخچه شخصی(Personal history) :

با زایمان طبیعی به دنیا آمده در دوران نوزادی دچار تشنج شده است. بچه بسیار لجبازی بودی و همیشه با خواهر بزرگترش دعوا داشته و او را می زد. او دوران ابتدایی و راهنمایی را با موفقیت سپری کرده بود و درس هایش نیز به نسبت خوب بود در اواخر دبیرستان با پسر همسایه اش دوست شده بود  و علی رغم مخالف های خانواده با او ازدواج کرد. بعد نامزدی خانم اسدی به دانشگاه رفت و دو سال بعد با هم ازدواج کردند. شوهرش بیکار بود و تصمیم گرفت به استخدام نیروی انتظامی در آید و این باعث شد که شوهر خانم اسدی چند سال دور از شهرش به خدمت بپردازد و همین عامل باعث جدایی خانم اسدی از شوهرش شد. خانم اسدی چند سالی با خانواده شوهرش زندگی کرد. تا اینکه شوهرش به شهرش برگشت و آنها با هم در خانه مشترکشان زندگی خود را آغاز نمودند. بعد از چند سال بچه دار شدند. خانم اسدی می گوید چند سال زندگی کنار خانواده شوهر و تنها بودن اثرات بدی روی او گذاشته بود بسیار تحریک پذیر شده بودم و با کوچکترین حرفی از کوره در می رم. وضع روحی ام روز به روز بدتر می شد و از اون طرف رابطه من با شوهرم نیز خیلی بد بود با کوچکترین حرفی با هم دعوا .............

مصاحبه

م:خانم اسدی چه عامل باعث شده اینجا بیایید؟

ب:احساس خیلی بدی دارم، همش دوست دارم گریه کنم و تنها باشم.

م:شوهرتون خبر دارن که اینجا اومدید؟

ب:نه چیری نمی دونه.چیزی نگفتم.

م:چرا؟

ب:چون می ترسیدم اگه بهش بگم بازم باهام دعوا کنه یا بگه مشکل از تو هستش و حق به جانب بشه.

م:دعوا.. شما با هم مشکلی دارید؟

ب:مشکل ... زیاد.من فقط به خاطر پسرم باهاش زندگی می کنم اگه پسرم نبود حتما ازش جدا می شدم.

م:می تونید در این مورد بیشتر صحبت کنید؟

ب:داستان زندگی من خیلی زیاده از کجا شروع کنم.

م:از هرجا که راحترید.

 

دانلود نمونه مصاحبه بالینی وسواس (دو نمونه گزارش کار)

پاورپوینت چگونگی تدوین پیوست نگاری فرهنگی برای طرح ها، سیاستگذاری ها، اقدامات و فعالیت های مهم

پاورپوینت چگونگی تدوین پیوست نگاری فرهنگی برای طرح ها، سیاستگذاری ها، اقدامات و فعالیت های مهم

دانلود پاورپوینت چگونگی تدوین پیوست نگاری فرهنگی برای طرح ها، سیاستگذاری ها، اقدامات و فعالیت های مهم در 37 اسلاید با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات37
حجم161 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت چگونگی تدوین پیوست نگاری فرهنگی برای طرح ها، سیاستگذاری ها، اقدامات و فعالیت های مهم جهت رشته مدیریت در قالب 42 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 


تعریف ما ازفرهنگ

فرهنگ نظامی است متشکل ازاعتقادات ،ارزش ها ،الگوهای رفتاری پایدار ،نمادها ومصنوعات که در همه روابط سیاسی ،اقتصادی واجتماعی جامعه حضور وجریان دارد .

تعریف فرهنگ درنقشه ی مهندسی فرهنگی

[فرهنگ] « نظام واره ای است از باورها و مفروضات اساسی ، ارزش ها، نمادها، آداب والگوهای رفتاری ریشه دار و دیرپا ، که ادراکات ، رفتار و مناسبات جامعه را جهت و شکل می دهد و هویت آن را می سازد» .

نظام نامه تدوین نقشه مهندسی فرهنگی ، مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی ، 1388)

 

فهرست مطالب :
تعریف ما ازفرهنگ
تعریف فرهنگ درنقشه ی مهندسی فرهنگی
رابطه ی فرهنگ وساختارهای جامعه
چیستی پیوست فرهنگی؛
چیستی پیوست فرهنگی

اسناد بالادستی پیوست نگاری فرهنگی
مبانی پیوست فرهنگی
اهداف پیوست نگاری فرهنگی

طرح‌ها و فعالیت های مهم

چیست؟

و...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

استراتژی بازاریابی درشرکت یونیلیوربا رویکرد مدیریت پایدارو رهبری بازارجهانی

استراتژی بازاریابی درشرکت یونیلیوربا رویکرد مدیریت پایدارو رهبری بازارجهانی(پاورپوینت)

دانلود استراتژی بازاریابی درشرکت بونیلیوربا رویکرد مدیریت پایدارو رهبری بازارجهانی با فرمت pptx و 103اسلاید قابل ویرایش


مشخصات فایل
تعداد صفحات103
حجم5211 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیکسب و کار و پول

توضیحات کامل

 استراتژی بازاریابی درشرکت بونیلیوربا رویکرد مدیریت پایدارو رهبری بازارجهانی(پاورپوینت)

  • معرفی و تاریخچه

  • یونیلیور: تسلط بر بازارهای جهانی با کمک بازاریابی بین الملل –موردکاوی

  • سازمان جهانی

  • ساختار مدیریتی یونیلیور

  • عملیات شرکت یونیلیور

  • میراث سازمانی یونیلیور

  • تغییر روند در عملیات شرکت یونیلیور

  • توسعه یونیلیور در آسیا

  • نقطه قوت اصلی یونیلیور در آسیای جنوب شرقی

  • مدیریت دانش درشرکت یونیلیور

  • چالش گروه یونیلیور درارتباط با ایجاد تجارت مواد غذایی در آسیای شرقی

  • موفقیت دفتر تایلند در تجارت بستنی

  • رویکرد سازمانی به آسیا

  • استراتژی بازاریابی عامل موفقیت یونیلور

  • نمونه مدل کسب و کار؛ بوم مدل کسب و کار شرکت «یونیلیور»

  • یونیلیور به دنبال رهبری بازار جهانی

  • ساختار سازمانی: حقوقی و عملیاتی

  • زیربرندهای شرکت یونیلیور

  • مسئولیت اجتماعی: ایجاد یک تغییر در جامعه

  • جایگاه‌یابی هدفمند برند

  • جایگاه‌یابی هدفمند برند-مثال موردی شرکت یونیلیور  

  • استراتژی برندهای چندگانه راهی برای ورود به بازارهای جهانی

  • یونیلیور نمونه برتر در استراتژی برندهای چندگانه

  • برندهای اصلی یونیلیور

  • ماتریس Ansoff (Daft، 2016)

  • تجزیه و تحلیل PESTEL و تجزیه و تحلیل محیط

  • تجزیه و تحلیل استراتژی آمیخته بازاریابی 7Ps

  • آنالیز SWOT در شرکت یونیلیور

تاریخچه یونیلیور

برند Unilever

یونیلیور برندی است که اکثر افراد آنرا میشناسند ولی دقیقا نمیدانند کدام محصول این برند را مصرف کردند ! هیچ محصولی در دنیا با نام یونیلیور عرضه نمیشود و این شرکت 400 برند دارد که محصولات خود را تحت آن نامها به بازار عرضه میکند. محصولات یونیلیور در زمینهٔ مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، محصولات مراقبت‌های شخصی، شوینده‌ها و لوازم آرایشی بهداشتی می‌باشد.
یونیلیور
 شرکتی چند ملیتی با ریشه هلندی بریتانیایی است . این شرکت سومین تولید کننده کالاهای مصرفی جهان محسوب میشود ضمنا شرکت یونیلیور بزرگترین تولید کننده بستنی در جهان است. همانطور که گفته شد شرکت یونیلیور مالک بیش از 400 نام و برند تجاری است و میتوان به لیپتون , کنور , لوکس , سانسیلک , داو , رکسونا , وازلین و اکس اشاره نمود .یونیلیور
روزانه 2 میلیارد نفر از محصولات یونیلیور استفاده می کنند. تا ظاهری بهتر و تصوری خوش تر از خود و لذت بیشتری از زندگی داشته باشند. نگرش یونیلیور در امر تجارت که عبارت از کمک به مردم برای برخورداری از ظاهری بهتر، احساسی خوش تر و لذّتی بیشتر از زندگی است، بیانگر شناخت روشنتر ما از مصرف کننده در سدۀ 21 و زندگی اوست.  ولی روح این رسالت یونیلیور , همان رشتۀ اتصالی را می سازد که در سراسر تاریخ یونیلیور جاری است. در دهۀ 1890، ویلیام هسکت له ور، مؤسس «له ور برادرز» افکار بدیعی راجع به «صابون سان لایت» به رشتۀ تحریر در آورد حاوی محصول انقلابی جدیدی که امر بهداشت نظافت را در عصر ویکتوریا ترویج می کرد. هدف آن «همگانی کردن نظافت؛ کاهش کار زنان؛ ترویج بهداشت و کمک به جذابیت شخصی و لذّت بخش تر و دلپذیرتر کردن زندگی برای مصرف کنندگان محصولاتشان بود.»
یونیلیور از دهۀ 1880 به فعالیت های تجاری اشتغال داشته است. میراث یگانۀ آن همان راهی را شکل می دهد که امروزه نیز دنبال می کند. یونیلیور در سال
۱۹۳۰ از ادغام شرکت بریتانیایی برادران لیور (تأسیس: ۱۸۸۵) و شرکت هلندی مارگارین یونی (تأسیس: ۱۹۲۷) تأسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر لندن قرار دارد و دفتر عملیاتی آن در شهر رتردام مستقر می‌باشد. در سال ۱۹۳۰ از ادغام دو شرکت مارگارین یونی و لیور برادرز شرکتی تشکیل شد که ترکیبی از دو اسم را برخود داشت و بنام یونیلیور نامگذاری گردید.یونیلیور
شرکت اولی هلندی و در کار تولید روغن نخل و شرکت دومی انگلیسی و تولیدکننده صابون بود. در ابتدا، هدف آن‌ها از ادغام دو شرکت، کاهش هزینه‌های مالیاتی و استفاده از منافع تولیدی و بازار مشترک بود، اما این مشارکت به تولد یکی از بزرگترین شرکت‌های چندملیتی در امر بهداشتی، آرایشی و غذایی انجامید.
شرکت هلندی مارگارین سازی فراتر از مرزهای کشورش صاحب نام بود، زیرا در سال
۱۹۱۷ از بهم پیوستن چندین شرکت کوچک روغن خوراکی پای به میدانی بزرگتر گذاشته بود.
شرکت انگلیسی برادران لیور نیز از سال
۱۸۸۵ تأسیس شده بود که در سال ۱۹۱۷ شبکه‌ای از تولید مواد غذایی و کنسروجات را، در کنار تولید انبوهی از صابون‌ها را، در اختیار داشت و یونیلیور که تجربیات و بازار و سرمایه هر دو شرکت را یکجا جمع کرده بود، به سرعت تا ۴۰ شرکت اروپایی و آمریکای لاتین گسترش یافت و طیف وسیعی از کالاهای مصرفی را عرضه کرد.
در دهه
۱۹۴۰ شرکت یونیلیور به دو شرکت اصلی تفکیک شد، که دفتر مرکزی اولی بنام یونیلیور پی‌ال‌سی، در لندن مستقر گردید و دومی بنام یونیلیور ان.وی در رتردام، هلند مرکزیت یافت، اما هر دو شرکت دارای شخصیت حقوقی به هم پیوسته و سهامداران و مدیران مشترک می‌باشند، بگونه‌ای که ضمن هدفمندی و جهت‌گیری یکسان، هر کدام به بازار و محصولات متمایزی نیز وابستگی دارند و هر یک حوزه‌ای از اروپا و نقاط دیگر جهان را پوشش می‌دهند.یونیلیور

برندهای اصلی یونیلیور

برندهای اصلی شرکت یونیلیور عبارتند از:

  • شوینده‌ها : اومو، ویسک، سرف، اولترا سرف، ریم و ادیانت

  • صابون : پونز، داو و لوکس

  • محصولات بهداشتی دهان و دندان : منتادنت، سیگنال، کلوز آپ و ژانگهوا

  • شامپوها و ژل مو : سلکتیو، سالن، سان‌سیلک، اورگانیز و تیموتی

  • محصولات بهداشتی پوست : وازلین و پاندز

  • افشانه : اکس، شور و ایمپالس

  • عطر و ادکلن‌ها :کلوین کلاین، فابرجه و برت میسون کروتی

آمار و ارقام یونیلیور تا انتهای 2016

  • مبلغ 7/52 میلیارد یورو سود در سال 2016

  • 57 در صد تجارتمان در بازارهای نوظهور

  • 13 در صد از محصولات تجاری ما سالانه یک میلیارد یورو به فروش می رسد

  • یونیلیور 168000 کارمند دارد

  • 45 در صد مدیران ما زن هستند

  • تا سال 2016، بالغ بر 600 پایگاه یونیلیوری، مواد زائد غیر خطرناک خود را به گورستان دفن زباله ارسال می کنند

  • کارفرمای اول «کالاهای زود مصرف» به انتخاب دانشجویان دانشگاه های مورد بررسی ما در 34 کشور

  • در 2016، محصولات پایدار از نظر حیاتی ما 40 در صد سریع تر از دیگر محصولات تجاری ما افزایش داشتند

یونیلیور ایران

واردات محصولات یونیلیور به ایران از سال 2001 آغاز شد. در 2003، یونیلیور با عنوان «یونیلیور ایران» و به صورت یک واحد تجاری فعالیت رسمی خود را شروع کرد. این شرکت در همان سال کارخانۀ خود را در قزوین با تولید صابون لوکس تأسیس کرد.  سایر محصولات آن عبارتند از چای لیپتون، شوینده های دومستوس و سیف می‌باشد. 

 

شرکت چندملیتی «یونیلیور» (Unilever)    دارای برندهای زیادی در بازارهای محصولات غذایی، نوشیدنی‌ها، محصولات مراقبت شخصی، شوینده‌ها و لوازم آرایشی بهداشتی است. یکی از فعالیت‌های این شرکت، اجرای «طرح زندگی پایدار یونیلیور» (Unilever Sustainable Living Plan و به صورت مخفف: USLP) است. در این طرح، مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها و اصول راهنما برای دستیابی به رشد و پیشرفت پایدار در زندگی ارائه شده است. این اصول، بر روی بهبود سلامت، کاهش آثار مخرب زیست‌محیطی و بهبود امرار معاش مردم تأکید می‌کنند. نکته جالب این جاست که این هر یک از بخش‌های این برنامه، بر مبنای اهداف عملیاتی و سازمانی و استراتژی برندهای یونیلیور بنا شده است.

شرکت یونیلیور بار دیگر در نظرسنجی سالانه‌ای که توسط موسسه گلوبال اسکن (2020)گردآوری‌شده، موفق شده رتبه نخست مدیریت پایدار در جهان را به خود اختصاص دهد. به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل روزنامه «دنیای‌اقتصاد» به نقل از وب وایر، هدف این نظرسنجی که نقطه نظرات کارشناسان کسب‌وکارها، سازمان‌های دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه‌ها را در برمی‌گیرد پیگیری این موضوع است که بررسی شود آیا برنامه‌های پایدار شرکت‌ها محقق شده‌اند و نیز دانستن دیدگاه‌های سهامداران و ذی‌نفعان در مورد اینکه کدام شرکت‌ها پیشرو هستند و به چه دلیلی پیشرو شده‌اند.

موسسه گلوبال اسکن درزمینه دیدگاه و استراتژی به شرکت‌ها مشاوره می‌دهد و به آنها کمک می‌کند تا با سهامداران خود اعتمادسازی کرده و روابط طولانی‌مدت ایجاد کنند. این موسسه برای ارائه مجموعه‌ای از خدمات تخصصی، پژوهشی و مشاوره‌ای، با کسب‌وکارها، سازمان‌های دولتی و غیردولتی به‌منظور دستیابی به اهداف استراتژیک در زمینه شهرت و ثبات همکاری می‌کند. امسال از بیش از ۷۰۰ متخصص در ۷۱ کشور جهان خواسته‌شده است که فی‌البداهه شرکت‌هایی که به نظر آنها دارای ثبات در استراتژی کسب‌وکار خود بوده‌اند را نام ببرند. نظرسنجی امسال بین ماه‌های مه تا ژوئیه درست زمانی که جوامع جهانی در حال مبارزه با بدترین نوع از بحران سلامت عمومی، همه‌گیری کووید-۱۹، بودند انجام شد. براساس نظرسنجی‌ها شرکت‌های یونیلیور، پاتاگونیا، ایکیا، اینترفیس و ناتورا ‌اند کو و نام‌های جدیدی مانند مایکروسافت، اورستد، لورئال و تاتا در صدر قرار داشتند؛ اما شرکت یونیلور توسط اغلب کارشناسان در سطح جهان برای دهمین سال متوالی به‌عنوان شرکتی که دارای مدیریت پایدار بوده است، معرفی شد. اهداف برنامه ۲۰۲۰ شرکت یونیلیور، ارتقای سلامت یک میلیارد نفر، خرید ۱۰۰ درصد مواد کشاورزی تولیدشده از منابع پایدار و به نصف رساندن اثرات زیست‌محیطی در محصولات است. شرکت یونیلیور موفق شده است در طول ۱۰ سال، برجهان پیرامون خود تاثیر مثبت داشته باشد که می‌توان به توانمندسازی زنان، محافظت از جنگل‌ها، بهبود سلامت و حمایت از کشاورزی پایدار اشاره کرد. به‌عنوان‌مثال، این شرکت به بیش از ۳/ ۱ میلیارد نفر کمک کرده است تا سلامت و بهداشت خود را بهبود بخشند، تولید مواد اولیه کشاورزی از منابع پایدار را از ۱۴ درصد به ۶۲ درصد افزایش داده است و همچنین از شبکه‌های برق تجدیدپذیر در عملیات تولیدی خود در سراسر جهان استفاده می‌کند. یونیلیور به بیش از ۳/ ۲ میلیون زن کمک کرده است تا مهارت‌های جدید یاد بگیرند و از گسترش فرصت‌های شغلی برای آنها حمایت کرده است. شرکت یونیلیور اعلام کرد که به‌دستاوردهای خود افتخار می‌کند، اما از این موضوع نیز آگاه است که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن در پیش رو دارد. شرکت یونیلیور که بیش از ۹۰ سال قدمت دارد، دارای محصولات متنوعی شامل مواد غذایی، آب‌نبات، غلات صبحانه، نوشیدنی‌های انرژی‌زا، غذای کودک، نوشابه، بستنی، چای، قهوه، غذای حیوان خانگی، آب مظروف، آبمیوه، آدامس، پیتزا منجمد، آزمایش‌های بارداری، مواد تمیزکننده، محصولات زیبایی و مراقبت شخصی، محصولات بهداشتی، درمانی و دارویی است. این شرکت، بزرگ‌ترین تولیدکننده صابون در جهان نیز هست و محصولات آن به حدود ۱۹۰ کشور جهان عرضه می‌شود.

 

 

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود